Winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

klachten

 Kwaliteit

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Wij doen ons uiterste best zo goed mogelijk van dienst te zijn en u optimaal te informeren over onze producten en (de afhandeling van) uw bestelling. Desondanks kan het voorkomen dat er iets niet goed gaat of dat u niet tevreden bent. Indien u niet tevreden bent kunt u dit per e-mail info@noorderlichtoutdoor.nl aan ons laten weten. Wij verzoeken u voor een snelle en adequate afhandeling de volgende gegevens te vermelden: uw naam, het ordernummer of factuurnummer en een duidelijke omschrijving van uw klacht.

 Afhandeling

Zodra wij uw e-mailbericht hebben ontvangen krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. Veelal kunnen wij u gelijk melden hoe wij uw klacht kunnen oplossen. In een aantal gevallen is nader onderzoek noodzakelijk. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden in artikel 14.

 Geschillencommissie

Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht kunt u een beroep doen op de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl), Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Meer informatie over de procedure van de geschillencommissie treft u aan in artikel 15 van onze algemene voorwaarden.